JortenKaren.reismee.nl

Luang Prabang

Kuang Si Waterfalls. Wadend Kaatje.

Reacties

Reacties

Sanne

Amai seg! Hoe mooi is dat water en die natuur :)
Daar wil ik ook wel eens in zwemmen!

Ik dacht dat les 2 alpes al zo'n mooi gebied was ;) haha!

Liselotte

Na al jullie jaloersmakende foto's (zie bijvoorbeeld deze foto!!) hebben wij ook maar besloten om volgend jaar januari een 3 tot 4 weken naar Azië te trekken!! Joepie! Het is niets in vergelijking met wat jullie doen, maar toch al een leuk plan vind ik! Haha! Allee ja, er staat nog niets vast, we zitten nog in de ontwerpfase, we weten nog niet wat juist haalbaar zou zijn. Daarom had ik al eens een vraag.. :) Waar hebben jullie je ticket geboekt naar Bangkok?

Ik kijk hier op het werk elk kwartier mijn mail na, vol verwachting naar een update van jullie site! De verhalen zijn zo erg leuk om te lezen! Geeft een goede indruk van hoe jullie het stellen! En naar mijn mening stellen jullie het SUPER!!! Geniet nog maar heel heel heel veel!!! :)

Karen

Hej liselotte!
bangelijk dat je dat gaat doen, echt de moeite!
wij hebben het geboekt via joker, maar je kan het ook gemakkelijk op jezelf boeken via het internet.
wij vlogen met british airways, echt goede maatschappij eigenlijk, genoeg en lekker eten op de vlucht enzo dus niet te klagen!!

xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!