Home sweet home, voor een weekendje dan toch!

Hallloooo!

Gisteren, vrijdag, kwamen we terug aan in Belgenlandje. De vluchten zijn weer super goed verlopen, zeer tevreden over British Airways! In Belgie zijn doet raar, maar het is ook leuk en verfrissend om iedereen voor even weer terug te zien! We pikken hier etentjes met de familie, feestjes met de vrienden, Jort zijn verjaardag, ... mee om dan maandagavond te vertrekken richting Lima, Peru. Een nieuw avontuur, we hebben er al zin in :)

Groetjes,

Jort en Karen

Dorien

We staan jullie op te wachten bij aankomst in Lima!!!!!! Het is overdag echt nog super heet tot lekker warm, dus vergeet je zomerkleedjes niet en Jort vergeet uw hawai shorts niet :). Savonds koelt het sterk af, dus een trui en lange broek zijn wel aangeraden! Ook voor int zuiden zeker warme kledij meebrengen!!!! Hasta pronto

fam

jaloers...

Joke

Amai, Karen en Jort, dat was weer een heerlijk feesje... Da zedde al zeker ni verleerd op vakantie.... Het was geweldig jullie terug te zien! Geniet van jullie tweede deel, ik volg jullie op de voet, geniet van het trouwfeest en geef Dorien een hele dikke knuffel! Tot schrijfs...

Karen

Joke, het was inderdaad bangelijk feestje!!! Merci om te komen!!! x..