JortenKaren.reismee.nl

The buzzing city

Joehoeeeee!

Vrijdag veilig aangekomen in Bangkok! Na de paspoortcontrole en zoektocht naar de bagage stapten we de skytrain op richting het centrum!

Twee skytrainen en een metro later, kwamen we aan in Nana ( Thanon Sukhumvit) Niet veel later leek dit de thuishaven van de ladyboys en thaise prostituees (voor de geinteresseerden googlen naar nana plaza). Zovele mannen die zonder schroom een thaise schone meenemen.

Uiteindelijk aangekomen in het hotel, was dit een echte verademing. Even wat rust en frisse airco. Nog eens bedankt voor het hotel! Een prachtige kamer hier in de phachara suites!

Vandaag ( zaterdag) een bezoekje gebracht aan het lumphini park waar we geconfronteerd werden met verschillende grote varanen ( wel 2 meter!!) Oeps ja, vergeten dat we op een exotische bestemming zijn aanbeland! Daarna nog even naar de nieuwe stad (siam)om een supermarktje te doen, zodat we vanavond zelf thais kunnen koken op onze kamer. Het supermarktje leek echter niet te zijn als bij ons. Het is gevestigd in een megaaaaaa groot winkelcentrum (Maasmechelen village maal 10!) En deze vind je daar dan op elke hoek van de straat. Ook een kabeltje voor de kodak gekocht, want waren dit alletwee vergeten :)

Nu gaan we aan het zwembad liggen en kiezen wat we de komende dagen gaan doen! Waarschijnlijk wel weg uit Bangkok.

Om te eindigen nog enkele feitjes:

- ze rijden hier links wat een hele aanpassing is in het verkeer als voetganger

- temperatuur 35 graden, maar we kunnen het aan

- hoogste dakterras (nog niet geweest) 275 meter

- de tuktuks rijden ECHT hard

- ze hebben echt mooite met het uitspreken van de R in azie :)

- thaise vrouwen zijn echt wel knap :)

Ziezo, onze internettime zit er op!

Groeten!

Jort en Karen vanuit Bangkok!

Reacties

Reacties

Joris

Fijn om iets van je te horen!
Zo te lezen heb je het goed naar jullie zin, houden zo!!!
blokkende groeten

Britt

Heeeeeeeeerlijk om te lezen hoe goed jullie zijn aangekomen! Ik zit vol spanning te wachten op het vervolg van jullie reis! Groetjesssssss x

Mama

Net terug van familiefeest, moest van vele de groetjes
doen dus bij deze de groetjes van ....... teveel om op te noemen
Oh en de vraagtekens , dat was van onze papa, hij wou zijne naam in het Thai's schrijven maar de computer kende de taal niet
Vele groetjes en dikke knuffel
Mama ( kzie je graag )

Karen en Jorte

haha we dachten het al dat het papa was!
ahja trouwens, als je me is zou willen bellen, niet met een onbekend nr doen want heb al twee dagen na een telefoon van onbekende maar gisteren opgenomen en khoorde niks. dus kga niet meer oppakken he!

trouwens nog heeeeel belangrijk feitje :)
hier is alles van electrolux! een meeeega grote building van electrolux was een van de eerste dingen die we zagen toen we uit de luchthaven kwamen :)

x..

Joke

Jort en karen,
Wat geweldig om nieuws van jullie te horen. Kheb al veel aan jullie gedacht (wat zouden ze nu aan het doen zijn...?)
Ik ben benieuwd naar jullie verdere verhalen! Ben al helemaal mee in mijn gedachten!

Dikke knuffel,
Joke

Nicky

Hier is er eentje jaloers! Alle geniet er maar van hé. TSJAK TSJAK VOLLENBAK

Felien

Ik was niet op jullie afscheidsfeestje door die stomme examens (khad er die maandag 1). Ik vond dat wel jammer, maarja..
Bij deze wens ik jullie dus veel plezier !!

Kissie kissie

Sanniee

Kost het eigenlijk geld om naar jullie te sturen? :)
Leuk om een berichtje aan te krijgen, mijn examen ging dus goed! (er wel door denk ik!)
Nu zwaar duimen voor woensdag (politiek)!

En ikkkkk duim voor jullie, voor jullie allertofste reis!
ik wou dat ik er bij was :)

Groetjes uit de mooiste stad van Europa, Gent! x

MAMA KAREN

NET OP HET NIEUWS VERTELDEN ZE DAT JE BUITEN EUROPA MET JE GEWONE BANKKAART GEEN GELD MEER KAN AFHALEN, JE ZAL WAARSCHIJNLIJK ALLES MET DE VISA MOETEN DOEN
GROETJES EN KUSJES XXX
MAMA EN PAPA

justine

Dag Karen en Jort!!

leuk dat jullie goed zijn aangekomen!!
Het is ondertussen al dag 5.. amaai dat gaat snel! :D
En 35°C.. manman dat is gewoon zalig he.. Zou het mogelijk zijn om een zonnestraal te vangen en op te sturen naar kreeftstraat 22? Ik kan best wat zon gebruiken...

Allez mijn lieverds! Geniet met volle teugen van het verrassende Azië!
Ohja.. al dode chihuahua's gezien.. of wie weet al gegeten?

Toedeloeee!!
x

Karen

Neenee nog niet gegeten :)
ik enkel varken en kip, jort ook al eend!

Groetjes daar! en dat van die zon, ik zal eens heel lief lachen naar de zon :)

Ahja en sanne, ik denk dat dat met gratis sms en gaat ze! trouwens kheb gehoord van mama dat steven eruit ligt?
Veeeeeeeeeeeel succes morgen!!! Go go go!!


x..

Nonkel Frank en Tante Arlette

Hoi Karen en Jort,

Blij te horen dat het allemaal goed gaat.
We zijn zeer benieuwd naar het vervolg.
En dat kan je wel zeggen dat die Thaise vrouwen mooi zijn. Bewijzen ????? niet gezien.

Wij volgen alles verder op.


heel veel groetjes van tante Arlette en nonkel Frank en tot schrijfs xxx

Sanne

Kaatje,

ik bedoel als ik stuur, dat het dan voor jullie geld kost.. anders moet ik oppassen met smsjes sturen! :)
voor mij is dat idd gratis!

VEEL VEEL VEEL PLEZIER!
en wat T Bieke zegt, dat programma BASTA, echt super grappig! dat is gewoon stopgezet, die belspelletjes!
Omdat dat puur bedrog was.. Later moet je de herhalingen maar eens zien!

En Ja idd, Steven is er uit :( MAAAAAR hij komt terug in de finaleweek, zeker, want hij zat er 4 keer in.. en volgende week is het al finaleweek!

Ik laat u iets weten!
En hoe leuk is Femke in thuis :) whoehoew!
ik ga foto's zien!!

veeeeeel plezier!
joooooooort, dieje zegt precies nie veel op dezen blog he :)
x

Karen en Jort

ah nee sms naar ons kost geen geld voor ons!
en jort zit altijd naast mij he sanne :) we hebben toch beloofd altijd samen te blijven!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!